Samstag, 16. November 2013

Do give books for Christmas. They're never fattening, seldom sinful and permanently personal. - L. Hershey

There are only two weekends remaining until I will present my crafts at the annual German Christmas Bazaar in Athens. During the last two months nearly every evening was filled with folding, gluing, covering, painting and so on. Now I am sort of exhausted...All together with my daily work at our studio and the preparing the ground for our move to a new working space, the last weeks were quite heavy.
I think I will finish my crafts now, because my product range seems quite broad and I believe that my booth will be very nice this year. In any case I will post some photos after the event, something I totally forgot last year!
So, here is just a tiny foretaste of my "Book- Christmas":


Nur noch zwei Wochendenden bis zum jährlichen deutschen Weihnachtsbasar in Athen, wo ich meine Kreationen zeigen werde. Während der letzten 2 Monate war fast jeder Abend angefüllt mit Falten, Kleben, Beziehen, Bemalen etc. Jetzt bin ich ziemlich erschöpft....Zusammen mit meiner täglichen Arbeit in der Werkstatt und der nötigen Vorbereitung für den baldigen Umzug in die neuen Räume waren die letzten Wochen mehr als ausgefüllt.
Aber jetzt mache ich auch langsam Schluß mit dem abendlichen Basteln, ich glaube, daß ich genug Ware habe und daß mein Basarstand dieses Jahr ganz besonders schön werden wird. Auf jeden Fall werde ich danach mal ein paar Photos einstellen, was ich letztes Jahr total verschwitzt habe!
Dies hier nur ein winzig kleiner Vorgeschmack auf mein "Buch-Weihnachten....